قوانین مرجوعی کالا و عودت وجه

سیاست بازپرداخت و مرجوعی کالا توسط ما 3 روز طول می‌کشه و اگه بیشتر از 3 روز از خریدتون گذشته باشه، نمی‌تونیم بازپرداخت کامل یا تعویض رو بهتون ارائه بدیم.

برای اینکه بتونید کالا رو برگردونید، باید استفاده نشده باشه و دقیقاً در همون شرایطی باشه که دریافتش کردید. همچنین باید در بسته‌بندی اصلی باشه.

هر کالایی که در شرایط اصلی خودش نیست، آسیب دیده یا قطعاتی از اون مفقود شده که دلیلش به خاطر خطای ما نیست شامل شرایط مرجوعی نمیشه.

همچنین برای تکمیل بازگشت وجه، رسید یا سند اثبات خرید لازم داریم.

مرجوعی کالا و بازپرداخت‌ها

وقتی که کالای بازگشتی شما رو دریافت و بررسی کردیم، پیامک اطلاع رسانی براتون می‌فرستیم که کالای بازگشتی شما دریافت شده. همچنین شما رو از تأیید یا رد بازپرداخت مطلع می‌کنیم.

اگه تأیید شدید، بازپرداخت شما پردازش می‌شه و به طور خودکار به حساب بانکی که با آن ابتدا پرداخت کرده بودین در یک روز کاری واریز میشه.دقت کنید که ما نمیتونیم به حساب دیگه ای واریزی داشته باشیم.

اقلام تخفیف‌دار

فقط اقلام با قیمت عادی ممکنه بازپرداخت بشن. اقلام تخفیف‌دار قابل بازپرداخت نیستن.

تعویض‌ها

ما فقط اقلام رو در صورتی که معیوب یا آسیب‌دیده باشن تعویض می‌کنیم. اگه نیاز به تعویض با همون کالا دارید، به ما اطلاع بدین و کالای خودتون رو به آدرس ما بفرستید.

حمل و نقل

برای بازگردوندن محصولتون، باید اون رو به آدرس فیزیکی ما ارسال کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه‌های حمل و نقل برای بازگردوندن کالای خودتون هستید. هزینه‌های حمل و نقل غیرقابل بازپرداخت هستن. اگه بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل بازگشتی از بازپرداختتون کم می‌شه.

بسته به محل زندگی شما، زمان رسیدن کالای تعویضی ممکنه متفاوت باشه.

اگه کالاهای گران‌قیمت رو باز می‌گردونید، مطمئن بشید که از یه سرویس حمل و نقل ایمن و معتبر استفاده می کنید. ما مسئول مفقود شدن مرسولات نیستیم.

نیاز به کمک دارید؟

برای سوالات مربوط به بازپرداخت‌ها و مرجوعی‌ها با ما تماس بگیرید.